معنی شعر ترکی زیر
 
 
 

معنی شعر ترکی زیر
ارسال شده در شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, - 17:8

زبان نمی تواند بگوید کسی را که دل می پسندد

حکم عشق و محبت را تو ببین

من نمی توانم دوست داشته باشم کسی که مرا دوست دارد

کسی را که هم من دوس دارم کسی دیگر را دوست دارد

از موقعی که بچه بودم تورا دوست دارم

توهم وفادار باش و فراموش نکن مرا

از دلم میگویم این 4 کلمه را

ابدی بمانیم چون دوستت دارم

من شاعر نیستم مرا ببخش

من بالاخره مینویسم چیزی که دلم میکوید

با این قصه کوتاه خاطرات مرا یادآوری کن

فعلا،فعلا میبوسمت



نظرات شما عزیزان:

sogol
ساعت14:30---25 ارديبهشت 1391
_______$$$$$$___$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$____$$♥$$$$$$$
$$_$$$$$$$♥$$___$$$$$$$$$$$
$$_$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$
$$$_$$$$$$$$$$$♥$$$$$$$$$$
$$$___$$$$$$$$___$$$$$$$
$$$_____$$$$_________$$$
$_______$$$_________$$$$$
_____$$$$$$$_______$$$$$$$
____$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$____$$$_$$$$$$
___$$$$$_$$$$____$$$$_$$$$$$
__$$$$$$$$$$$____$$$$$_$$$$$
_$$$$_$$$$$$$____$$$$$$_$$$$
$$$$_$$$$$$$$____$$$$$$$_$$$$
$$$_$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$
$$_$$$$$$$$______$$$$$$$$$_$$$
$$$$$$$$$$________$$$$$$$$$$_$
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــم


elnaz
ساعت18:34---20 ارديبهشت 1391
webet ghashang bud
khoshhal misham be manam sar bezani


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده alijOon